Szeretettel köszöntelek a HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Mindenki ott volt aki számított
2004 áprilisában Magyarországon járt Mose Kacav izraeli államfő. Az
ok látszólag egy szokványos baráti látogatás volt. Ehhez képest zárt
körben egy olyan államközi megállapodás köttetett, melynek egyes
pontjai külön-külön is felérnek egy hazaárulással. Jelen volt rajta a teljes
politikai elit, beleértve az akkori államfőt, Mádl Ferencet is.
2004 április 14-én, egy szerdai nap késő estéjén, Izrael
magyarországi nagykövete fogadást adott, ahol összegyűlt a
megállapodást aláíró magyar politikai elit. Az egyezmény részben a már
említett EU-Izraeli akcióterv alapján került megfogalmazásra, és 2004
május 1-én lépett életbe. A magyar felek ezzel az aláírással
tulajdonképpen ratifikálták az EU-s országokban sem szellőztetett
kerettervet.
Titkos magyar-izraeli államközi megállapodás
Korunk jellemzője az a kényszer, amibe a nemzetközi elvárásoknak
megfelelni akarás beleviszi egy magát függetlennek nevező ország
politikusait egy olyan dokumentum aláírásába, mely ellenkezik a józan
ésszel, és hátrányára, sőt kárára van a választóknak és az országnak. A
"nemzetközi elvárások" ebben a kontextusban az USA, Izrael, a
nemzetközi és magyarországi zsidó szervezetek, és persze az általuk
irányított erősen kettős mércés ún. "vezető média" elvárásait jelenti.
Ez egy olyan kényszer, amiből egy pártos demokrácia sosem fog tudni
kiszabadulni, és nem csak a hazai viszonyokat jellemzi. Nem az én
feladatom persze megítélni, hogy mennyire érezték az itt ismertetett
dokumentum aláírását politikai kényszernek a jelenlévők. Egy biztos.
Mindenki ott volt aki számított.
Pető Iván az SZDSZ részéről, Kuncze Gábor az SZDSZ részéről, Dávid Ibolya az MDF részéről,
Pokorni Zoltán a Fidesz MPP részéről, valamint a
Az itt ismertetésre kerülő anyag az EU és Izrael között létrejött
"akcióterv"-nek nevezett megállapodás része. A különös az, hogy a hazai
sajtó nem számolt be az EU-Izraeli akciótervről, de az EU-s média is
többnyire kerülte, mint macska a boxer kutya udvarát. (Az eredeti
EU-Izraeli akcióterv anyaga itt olvasható.)
A dokumentum aláírásán részt vettek:
Mose Kacav, Izrael akkori államfője,
Mádl Ferenc, Magyarország köztársasági elnöke,
Medgyessy Péter, akkori miniszterelnök,
Kovács László az MSZP részéről,
Hiller István az MSZP részéről,
Herényi Károly az MDF részéről,
Orbán Viktor a Fidesz MPP részéről,
Áder János a Fidesz MPP részéről,
Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetségének vezetői.
A dokumentum
A dokumentum 8 pontból állt, melyek a következőek voltak:
1, Magyarország befogadó célország.
Ennek a pontnak a lényege, hogy abban az esetben, ha Izraelt külső
agresszió érné, mely veszélyezteti az ott élő zsidók életét,
Magyarország 500.000 zsidó befogadását vállalja, állampolgári jogokat
adva a befogadottaknak. Hasonló megállapodások értelmében Németország
további félmillió, Lengyelország pedig 100.000 Izraeli állampolgár
befogadására tett ígéretet az ott elhangzottak szerint.
Jegyzetek az egyes ponthoz
a.) Ezzel szemben Németország a zsidók bevándorlásának korlátozásáról döntött 2006 júliusában.
b.) A ránk vonatkozó szám valószínűleg nem 500, hanem 550 ezer. A
Magyar Fórum 1998. december 17-i számában az izraeli A Hét Tükre nevű
újságból idézett egy közleményt, miszerint "a jövőben Magyarország
állampolgárainak száma 550 ezer izraelivel gyarapodhat". Ez különben
azért is meglepő, mert az Új Magyarország (1991.09.24) amikor Göncz
Árpád Tel Avivban, járt 1991 nyarán, még arról tudósított, hogy csak
"negyedmillió magyar ajkú közösség" volt Izraelben!
c.) A 2007 februárjában kirobbant "ázsiai betelepítési botrány"
témájában a magyarnak mondott kormány Semjén Zsolt által kiemelt
sorokra reagálva a következő közleményt adta ki: "a félreértelmezett
sorok nem ázsiai vagy más külföldi migráns tömeges betelepítéséről
szólnak, hanem egyrészt a migráció globális szinten tapasztalható
hatásait értékelik, illetve ezen keresztül a hazánkba legálisan érkező
külföldiek társadalmi integrációját célozzák".
Ez csak azért érdekes, mert Izrael a Közel-Keleten van ugyan, de
az egyben Nyugat-Ázsiát is jelenti. Ha ilyen összefüggésben vizsgáljuk
az egész botrányt, teljesen más megvilágításba kerül. Nem kínaiakat
akarnak tehát az országban letelepíteni, mint az tévesen elterjedt,
hanem a zsidók letelepedét kívánják elősegíteni hazánkban.
d.) Több mint egymillió izraeli lehet EU-állampolgár (Ez egy
2004.03.12-i hír, azaz közvetlenül a megállapodás előtt íródott.
Kimásolom ide a szöveget, hogy megmaradjon:)
Az Európai Unió május elsejei kibővítésével kereken 1,1 millió
izraeli számára nyílik lehetőség arra, hogy európai uniós
állampolgárságot szerezzen. Erről a Háárec címu izraeli lap számolt be,
utalva arra, hogy a lehetőséget az unió kibővítése hordozza magában.
Olyan, a belépés előtt álló országok, mint Lengyelország és
Magyarország ugyanis nagyszámú zsidó állampolgárral rendelkeztek, akik
vagy a holokauszt előtt vagy később a sztálini idők antiszemitizmusa
miatt menekültek Izraelbe.
Az Európai Unió Izraelben akkreditált nagykövete, Giancarlo
Chevallard tel-avivi sajtóértekezletén utalt arra: az EU 25 tagúra
történő kibővítésével az izraeli zsidók egyötöde szerezhet jogot arra,
hogy egyik vagy másik EU-tag állampolgárságáért folyamodjon. Az uniós
törvények ugyanis kimondják: mindazok, akik bármelyik tagállamban
születtek valamint gyermekeik és unokáik jogosultak arra, hogy
állampolgárságot szerezzenek. Az izraeliek hat százaléka már élt ezzel
a joggal, mert olyan országból származnak, amely az unió tagállama,
például Németország, Franciaország, Olaszország vagy Ausztria.
Egy közelmúltban végzett felmérés szerint a megkérdezett izraeliek
60 százaléka támogatja az uniós állampolgárságot, további 25 százalék
gondolkodik azon. Mindazonáltal a megkérdezettek 75 százaléka nem
helyesli az EU közel- keleti politikáját. Azt vallják ugyanis, hogy az
EU előnyben részesíti a palesztin álláspontot. (MTI/APA)
e.) Frattini is megmondta, hogy Magyarországnak égetően szüksége lesz a bevándorlókra.
2, Izraeli áruk európai terjesztése.
El sem tudom képzelni, hogy ez a pont miről szólhat, hiszen az
Izrael és Magyarország közötti kereskedelmet az 1998 és 2004 május 1.
között érvényes szabadkereskedelmi megállapodás szabályozta, amely az
ipari termékek esetén vámmenetes ki- és behozatalt biztosított. 2004
május 1-gyel pedig életbe lépett az EU-Izrael közötti
szabadkereskedelmi egyezmény, tehát Izrael bárkivel kereskedhet az
EU-ban, ha legálisan akarja ezt megtenni. Csak olyan cikkekről lehet
szó melyek nem tartoznak az egyezmény hatálya alá. Ezeket
átcsomagolással úgymond "honosítani" lehet, majd úgy továbbszállítani
az EU tagországaiba. A megállapodás ezen része tehát az uniós törvények
valamilyen formában történő kijátszása.
3, Izraeli vállalkozások állami pénzen való támogatása.
1993-ban Izrael és Magyarország egy beruházás védelmi megállapodást
kötött, mely eredetileg 10 évre szólt, de továbbra is fenntartották. A
titkos megállapodás 3. pontja ennek a folytatása lett volna. Az izraeli
beruházók kihasználták a magyar állam kínálta vissza nem térítendő
támogatásokat, majd ez év augusztusában, amikor nyilvánvaló lett, hogy
a kormány már semmilyen formában nem lesz képes támogatni őket
Magyarországon, gyorsan felmondták az 1993-ban kötött, de még mindig
élő megállapodást.
A 2004-es egyezmény után nem sokkal jött létre többek között pl. az
az ismert szerződés, mely alapján egy Izraeli céget közel egymilliárd
forinttal támogatott az állam. Ez egy gyémántcsiszoló üzem lett volna
Salgótarjánban (Lásd ezt a 2004-es hírt), annak az öblösüveg gyárnak a
területén, mely átmeneti pénzzavarba került. A "munkahelyteremtés"
címszó alatt az izraeli befektetőnek ajándékozott pénzösszeg 750 ember
plusz a beszállítók kenyerét menthette volna meg hosszú távra az
egyébként jó piaci feltételek között működő St.Glass Rt.
talpraállításával. Ezzel szemben a gyémántcsiszoló kevesebb mint 350
embert foglalkoztatott volna, azt is csak az üzem teljes beindulása
után. A beruházás végül sosem valósult meg. Vajon hány hasonló ügylet
bonyolódott le, hová mentek a pénzek számolatlanul?
Úgy nem mellesleg ide vág egy a Magyar Fejlesztési Bankban dolgozó
ügyintézőtől származó információ is, mely szerint a magyar állam a TB
kasszából(!) izraeli kibucépítéseket finanszíroz, melyek rossz minőségű
paprikát termelnek, amit aztán a kiváló hazaihoz keverve az EU-ban
magyarként adnak el. Ezért aztán nem támogatják a haza
paprikatermesztést itthon, mert Izraelből légi úton behozva is olcsóbb.
4, A zsidó kultúra hangsúlyos megjelenítése és propagálása a médián keresztül.
Ebben nincsen nálunk hiány. Ez is része az EU-Izraeli akcióterv
néven ismert dokumentumnak. Az ún. holokauszt-oktatás tantárgyi
bevezetésének sürgetése is ide tartozik.
5, A gyűlölettörvény minden áron való elfogadtatása az országgyűlésben, és annak szigorú alkalmazása.
Ezzel azóta is és folyamatosan próbálkoznak. 2007 márciusában a
Mazsihisz még azt a bátorságot is vette, hogy tövényjavaslatot nyújtson
be! Törvényjavaslatot, a Mazsihisz!!! A médiának persze nem szúrt
szemet, hogy mi a fenét képzelnek magukról. Látszólagos ellenállásukkal
szemben a gyűlölettörvény nem megszavazása inkább politikai alku
kérdése lehet a Fidesz részéről, tekintve, hogy a holokauszt tagadásáról
szóló törvényt simán megszavaznák. Mivel azonban ez nyilvánvalóan
alkotmányba ütközne, ezért jöttek elő azzal, hogy inkább alkotmányba
iktatnák, mint azt megtudtuk Répássy Róberttől 2009 június elején.
6, A nemzeti irányultságú kisebb pártok, valamint civil szervezetek működésének ellenőrzése, korlátozása, és megszüntetése.
Ez a pont egyértelmű. Nem más ez, mint a megalkuvást nem ismerő, a
nemzeti megújulást óhajtó és szolgáló nemzeti erők, az ún. "szélsőjobb"
és a civil mozgalmak eltaposására tett törekvés szentesítése.
Ezt
művelik a rendszerváltás óta folyamatosan. Ha valami kibontani készül a
szirmait, rögtön ott terem egy-két balról jövő tégla, vagy provokátor
és átveszi az irányítást, hogy aztán ha nem őket szolgálja az ügy,
akkor mehessen a levesbe. A Jobbik 2009-es előretörése csak azért volt
lehetséges, mert nyílt lapokkal játszottak, nem érdekelte őket a
szélsőségesezés, a szavazóikat pedig még annyira sem.
Ezért először a Magyar Gárdát tiltották be abszurd okokra való
hivatkozással, majd a baloldalon megjelentek a Jobbik Magyarországért
Mozgalom betiltását szorgalmazó és annak lehetőségét elemző hangok, a
legfelsőbb bíró pedig elhatárolódás helyett "nem zárta ki annak
lehetőségét." Mindeközben a Fidesz a sehonnai bitang ember
hallgatásának bűnét gyakorolta azzal, hogy tartózkodott az ezekkel
kapcsolatos nyilatkozattételtől.
7, Az izraeli politika feltétlen támogatása a magyar külpolitikában, és a nemzetközi fórumokon.
Ez utóbbit tökéletesen lekövethetjük a magyar politikában. Az
izraeli tömeggyilkosságok ellen egy szava sincs a magyar kormánynak,
sem pedig a pártoknak. A maga is zsidó származású Eörsi Mátyás szóvivő
kijelentette, hogy "Izraelnek joga van az "önvédelemhez", holott
mindannyian jól tudjuk, hogy nem önvédelemről van szó. Eörsi Mátyás, és
Vásárhelyi Mária voltak azok, akik EU képviselőként soha egyetlen
egyszer sem emelték fel szavukat a magyar nemzetiségű kisebbséget ért
hátrányos megkülönböztetések, az ellenük elkövetett atrocitások,
valamint a szomszédos országokban tapasztalható politikusok
magyarellenes kirohanásai ügyeiben, ellenben Izraelt foggal körömmel
védték, amikor az Európa Unió el akarta ítélni a palesztinokkal
kapcsolatos bűnös gyakorlata miatt. Az ENSZ rasszizmus elleni
konferenciájáról is kivonultunk 2009 áprilisában, mert szóba került,
hogy Izrael rasszista állam.
8, Harc az antiszemitizmus minden formája ellen a Berlini Deklaráció szellemében.
Ez is része az EU-Izraeli akciótervnek. Ez a pont ismét csak a
véleményszabadság korlátozása céljából került bele az egyezménybe.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Ciki zagyva cikk a román magyar székely viszony összekuszálásával
Bizonyítottan Izarel-i megrendelés áll a norvégiai terror mögött
Hova lett az országunk aranytartaléka, mely mára 150 - 200 tonna aranyrudat tenne ki?
Európai Közösségek és azok tagállamai, másrészről Izrael Állam közötti társulás létrehozásáról szóló euro-mediterrán megállapodás 2010