Szeretettel köszöntelek a HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
HÍRszerkesztők és HÍRolvasók közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | B Klári | 0 hozzászólás
Az mfor.hu számba vette azokat a főnököket, akik az ezredforduló óta irányították a 2007 elején 200 millió forintért orosz tulajdonba eladott légitársaságot.
Az eredmény meglehetősen lehangoló: vezetésük alatt a cég folyamatosan több milliárd, esetenként tízmilliárd forint feletti veszteséget produkált.
Igaz, mentségükre legyen mondva, hogy a 2007-ig állami tulajdonban lévő cég radikális átalakítása sok esetben felső politikai nyomásra hiúsult meg - az állam a fájdalmas lépések meghozatala helyett inkább állta a tetemes mínuszokat.
Martin Gauss (2009. április- )
Közel egy éve a cég igazgatótanácsa Martin Gausst, a DBA német légitársaság volt vezérigazgatóját nevezte ki.
2008:
Adózás utáni eredmény: 14,5 milliárd forint
2009:
Adózás előtti eredmény: minusz 23,43 milliárd forint
Fehérváry Géza 2009. február- április (megbízott)
Fehérváry Géza korábban - 2003. március és 2003. május között - már irányította megbízott vezérigazgatóként a légitársaságot.
Leonov Péter, 2007. szeptember - 2009. február
2007:
- Üzemi eredmény: mínusz 14,7 milliárd forint
- Adózás
utáni eredmény: 0,7 milliárd forint
(a mérleg szerinti nyereség egyszeri, privatizációs tranzakciós
tételeknek köszönhető - a szerk.)
2008:
Adózás utáni eredmény: 14,5 milliárd forint, pedig Leonov Péter korábbi nyilatkozata szerint az üzemi szintű veszteségből sikerült lefaragni.
Lloyd Paxton, 2007. július - 2007. szeptember
Gönci János (balra), 2005. február - 2007. július
2005:
- Adózás utáni eredmény: mínusz 1,3 milliárd forint
2006:
- Üzemi eredmény: mínusz 10,8 milliárd forint
- Adózás utáni
eredmény: mínusz 10,5
milliárd forint (itt valami trükk van szerk.)
2007:
- Üzemi eredmény: mínusz 14,7 milliárd forint
- Adózás utáni eredmény: 0,7 milliárd forint (a mérleg szerinti nyereség egyszeri, privatizációs tranzakciós tételeknek köszönhető - a szerk.)
Sándor László, 2003. május - 2005. február
2003:
- Adózás utáni eredmény: mínusz 13,5 milliárd forint
2004:
- Adózás utáni eredmény: mínusz 4,9 milliárd forint
Váradi József, 2001. július - 2003. február
Váradi később több társával együtt megalapította a Wizz Airt, amelynek jelenleg is vezérigazgatója.
2001 - 7,5 milliárd forint veszteség
2002 - 2,7 milliárd forint veszteség
Fotók: MTI/mfor.hu
Antal Erzsébet: 2000. november - 2001. június
Antal Erzsébet Kovács Ferencet (1999. október - 2000. november) váltotta a vezérigazgatói székben.
2000 - 10 milliárd forint veszteség
2001 - 7,5 milliárd forint veszteség
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
26,7 milliárd költségvetési forint és 4,66 milliárd forint apport összegért 95 százalékban állami tulajdonba kerül a Malév
Akárcsak a liba, cukor és marhaágazat, a hazai légiközlekedés leépítése is a gazdaságunknak ad egy nagy pofont
Játékszabályok, mely szerint forog a politikánk és gazdaságunk
Gyorsan elpasszolná a 31,36 milliárd forintunkba került MALÉV-ot az állam